Často kladené otázky

1. Registrácia

2. Návštevník

3. Odborník

4. Ochrana osobných údajov

5. Všeobecné


1. Registrácia

Ako sa zaregistrujem?

Sme veľmi radi, že ste sa rozhodli registrovať na portáli pozitivnamysel.sk! Registráciu si môžete vytvoriť ZDARMA a veľmi jednoducho. Kliknite na Registrujte sa, pričom registrácia môže byť vykonaná prostredníctvom Facebook, Google+, LinkedIn účtu alebo zadaním e-mailovej adresy a hesla. V prípade registrácie e-mailovou adresou, bude vám na uvedený e-mail zaslaný link, ktorým je potrebné registráciu potvrdiť. Ak by ste e-mail s linkom neobdržali, prosím, registrujte sa znova alebo nás kontaktujte v sekcii Kontakt. Okrem toho, je dôležité rozlíšiť a následne zadať, či sa chcete registrovať ako: Odborník, Inštitúcia alebo Návštevník.

Je registrácia na portáli pozitivnamysel.sk ZDARMA?

Áno, registrácia na portáli pozitivnamysel.sk je ZDARMA pre návštevníkov i odborníkov.

Zabudol som heslo. Čo mám robiť?

Ak ste zabudli heslo, potom nasledujte pokyny v časti Zabudnuté heslo. Obdržíte e-mail s ďalšími krokmi obnovenia vášho zabudnutého hesla.

Ako si zmením moje heslo?

Heslo si môžete zmeniť tak, že po prihlásení sa do vášho účtu, kliknutím na vaše meno, prejdite do ľavého postranného panela. Tu prejdite do sekcie “Zmena hesla“. Tu si môžete vaše heslo zmeniť, pričom je potrebné, pre potvrdenie zmeny hesla, kliknúť na “Zmeniť“.

Ako sa odhlásim z odberu noviniek (newsletter)?

Je nám ľúto, že už nechcete odoberať náš newsletter...V každom zo zaslaných newsletter-ov je možné, kliknutím na “unsubscribe“, odhlásiť sa z odberu našich noviniek (newsletter).


2. Návštevník

V čom je rozdiel medzi registrovaným a neregistrovaným návštevníkom?

Prostredníctvom registrácie získate prístup k vášmu účtu, a tým aj k dodatočným, a veľmi užitočným, službám portálu, ako: hodnotenie odborníkov a okrem toho, registrovaný a prihlásený návštevník, si môžete vytvárať zoznamy obľúbených odborníkov a podujatí.

Ako si vyhľadám odborníka?

Na podstránke Úvod alebo Odborníci, zadajte do vyhľadávača vaše kritériá a preferencie, a potom stlačte políčko so znakom lupy = vyhľadávanie. Následne získate zoznam odborníkov, ktorí spĺňajú vaše požiadavky. Veríme, že na portáli pozitivnamysel.sk si nájdete odborníka, ktorého hľadáte.

Prečo nemôžem hodnotiť odborníka?

Hodnotiť odborníka môže iba prihlásený návštevník. Preto je potrebné, registrovať sa, v sekcii Registrujte sa, a následne sa prihlásiť.

Ako ohodnotím vybraného odborníka?

Hodnotiť odborníka môže iba prihlásený návštevník. Preto je potrebné sa, po registrácii, prihlásiť. Následne, po vyfiltrovaní odborníkov, či po výbere daného odborníka, v detaile jeho profilu, kliknutím na hodnotiť, môžete odborníka hodnotiť. Následne sa vaše hodnotenia budú zobrazovať vo vašom profile, po prihlásení a kliknutí na vaše meno, v ľavom postrannom panely, v časti “Udelené hodnotenia“. Taktiež hodnotiť môžete iba odborníka, ktorý povolí byť hodnotený.

Je možné odstrániť udelené hodnotenie odborníka?

Áno, hodnotenie je možné odstrániť, ale nie meniť. Hodnotenie odstránite, ak po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdete do časti “Udelené hodnotenia“, a tu môžete hodnotenie zmazať. V súlade s etickými zásadami, kódexom hodnotenia a Všeobecnými obchodnými podmienkami, však vami udelené hodnotenie môže byť odstránené taktiež portálom pozitivnamysel.sk.

Ako si pridám vybraného odborníka do zoznamu "Obľúbených odborníkov"?

Ako registrovaný a následne prihlásený návštevník stačí, ak kliknete na značku srdiečka v profile vybraného odborníka. Keď sa srdiečko zmení na zelené, daný odborník je už v zozname vašich obľúbených odborníkov. Následne sa obľúbení odborníci budú zobrazovať vo vašom profile, v postrannom panely, v časti “Obľúbení odborníci“.

Ako odstránim vybraného odborníka zo zoznamu "Obľúbených odborníkov"?

Ako registrovaný návštevník stačí, ak kliknete na značku srdiečka v profile odborníka alebo v zozname “Obľúbených odborníkov“, a keď sa srdiečko zmení na priehľadné, daný odborník je už odstránený zo zoznamu vašich “Obľúbených odborníkov“.

Ako si vyhľadám podujatie?

Na podstránke Podujatia zadajte do vyhľadávača vaše kritériá, a potom stlačte políčko so znakom lupy = vyhľadávanie. Následne získate zoznam organizácií, ktoré spĺňajú vaše požiadavky. Veríme, že na portáli pozitivnamysel.sk si nájdete podujatie, aké hľadáte.

Ako si pridám vybrané podujatie do zoznamu "Obľúbených podujatí"?

Ako registrovaný návštevník stačí, ak kliknete na značku srdiečka v profile podujatia, keď sa srdiečko zmení na zelené, dané podujatie je už v zozname vašich “Obľúbených podujatí“.

Ako odstránim vybrané podujatie zo zoznamu "Obľúbených podujatí"?

Ako registrovaný návštevník stačí, ak kliknete na značku srdiečka v profile podujatia, alebo v zozname “Obľúbených podujatí“, a keď sa srdiečko zmení na priehľadné, daná podujatie je už odstránené zo zoznamu vašich “Obľúbených podujatí“.

Čo mám urobiť, ak si neviem vyhľadať správneho odborníka či podujatie? 

Tím portálu pozitivnamysel.sk sa skladá taktiež z odborníkov duševného zdravia, a preto nás neváhajte kontaktovať v sekcii Kontakt, poradíme vám.

Ako odstránim môj profil?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdete do časti “Upraviť môj profil“. Tu, vpravo, sa nachádza červené políčko “Odstránenie účtu“. Kliknutím na toto políčko a odsúhlasením odstránenia, odstránite váš profil z portálu pozitivnamysel.sk. Následne o odstránení obdržíte aj e-mailovú notifikáciu.

Prečo bol môj profil odstránený?

Váš profil bol odstránený, pretože vaše konanie bolo v rozpore s našimi Všeobecnými obchodnými podmienkami, morálnymi a etickými zásadami. Viacej informácii získate v časti Všeobecné obchodné podmienky.

Čo je a ako slúži "Online kalendár"?

“Online kalendár“ je nová služba, ktorú vám ponúka portál pozitivnamysel.sk. Vďaka tejto službe si viete zakúpiť sedenie s odborníkom sebarozvoja (kouč, psychoterapeut, mentor) online, pričom platbu viete okrem kreditnej karty realizovať i cez systém firemných benefitov ako Edenred a BenefitPlus. Sedenie viete absolvovať offline (na adrese doborníka) alebo Online cez technológiu Mentegram™, ktorá funguje podobne ako Skype, ale je viac personalizovaná.

Ako si zakúpim službu cez "Online kalendár"?

V zozname odborníkov v sekcii Odborníci, kliknite u vybraného kouča (iného odborníka) na Rezervácia služby alebo prejdite na Zobraziť profil a potom z tejto sekcii prejdite na Rezervácia služby. Tu sa vám zobrazí zoznam všetkých služieb, ktoré ponúka daný odborník. Kliknutím na Vybrať termín si budete môcť službu už rezervovať/zakúpiť. Predtým ale je potrebné sa Registrovať sa/Prihlásiť sa.

Ako je možné zplatiť za sedenie?

Platbu môžete zrealizovať cez kreditnú kartu – platobnou bránou GoPay alebo cez firemné benefitné systémy Edenred alebo BenefitPlus.

Čo znamená online a čo offline sedenie?

Online sedenie prebieha cez technológiu Mentegram™, ktorá funguje podobne ako Skype, a je vysvetlená v ďalšom bode. Offline sedenie prebieha na adrese kouča. Niekedy je možné si vybrať z oboch druhov sedení.

Ako zrealizujem online sedenie?

1. Do notifikačného e-mailu k zakúpenému sedeniu vám príde vždy aj Link na videohovor s koučom a taktiež vám bude opätovne zaslaný i v notifikačnom e-maily 12 hodín pred sedením. To isté sa udeje i na strane kouča.

2. Pred sedením stačí na link kliknúť a zobrazí sa vám videoobrazovka, cez ktorú budete komunikovať s koučom.

3. Tu kliknite na join call (v preklade: pripojiť sa k hovoru).

4. Pre ukončenie hovoru stačí zavrieť okno tejto webstránky a videohovor sa ukončí.

5. Každé sedenie ma unikátny link platný len pre to – ktoré sedenie.

K priebehu online sedenia potrebujete len pripojenie na internet a videokameru v počítači, tablete či telefóne, ktorým video zrealizujete.

Ako môžem komunikovať s odborníkom, s ktorý m si chcem dohodnú sedenie?

Pred zakúpením sedenia je možné komunikovať cez kontaktný formulár, ktorý má odborník vo svojom profile. Po zakúpení sedenia obdržíte na e-mail detaily odborníka i s jeho telefónom a e-mailovou adresou.

Ako budem informovaný o zakúpení sedenia?

Prostredníctvom e-mailovej notifikácie so všetkými detailmi k danému sedeniu a odborníkovi.

Získam i pripomienkový e-mail k sedeniu?

Áno, ku každému sedeniu obdržíte e-mail 12 hodín pred sedením s detailmi k danému sedeniu.

Je možné sedenie preložiť?

Áno, a to tak, že napíšete alebo zavoláte odborníkovi, s ktorým máte mať dané sedenie a on ho v kalendári preloží, o čom vám príde tiež následne notifikácia na e-mail.

Ako je možné sedenie zrušiť?

Ak sa vám nedá sedenie absolvovať, potom stačí napísať koučovi, pričom preferované je sedenie preložiť. Ak to nie je možné, potom vy alebo kouč kontaktujete tím portálu pozitivnamysel.sk (info@pozitivnamysel.sk alebo na 0914.703.900). Ak zrušenie vykonáte do 24 hodín pred sedením, potom je vám navrátená celá suma, ak je to mene ako 24 hodín, potom vám peniaze už nebudú vrátené. Sedenie je ale možné vždy preložiť.

Je zrušenie sedenia bezplatné?

Zrušenie sedenia je bezplatné do 24 hodín pred sedením, potom vám už peniaze nebudú navrátené, ale prepadnú v prospech odborníka, kdeže si tento čas vyhradil len pre vás.

Môže sedenie zrušiť aj odborník?

Áno, a to hocikedy. Pričom po zrušení sedenia vám budú peniaze vrátené do 14 dní od rušenia sedenia a v plnej sume sedenia.


3. Odborník

Ako napíšem článok?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdite do časti “Moje články“. Potom kliknite na “Pridať článok“. Vyplňte potrebné polia a uložte ich.

Ako zverejním článok?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdite do časti “Moje články“. Vyberte si konkrétny článok a kliknete na “Upraviť“. V dolnej časti potom zaškrtnite políčko “Zverejniť“ a túto zmenu uložte. 

Ako zmením článok?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdite do časti “Moje články“. Vyberte si konkrétny článok a kliknete na “Upraviť“. Urobte požadované zmeny a uložte ich.

Kto môže čítať môj článok?

Všetky publikované články môžu čítať všetci, ktorí sa nachádzajú na portáli pozitivnamysel.sk.

Kto môže hodnotiť môj článok?

Článok, ktorý napíšete a zverejníte, môže hodnotiť (dať páči, nepáči) ďalší odborník, prihlásený či neprihlásený návštevník. Jeden hodnotiaci môže udeliť iba jedno hodnotenie.

Prečo bol môj článok odstránený?

Váš článok bol odstránený, pretože v ňom boli použité napr. vulgarizmy, nevhodné slová, atď. Pre viac detailov ohľadom zásad písania článkov nájdete i v našich Všeobecných obchodných podmienkach.

Ako odstránim článok?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdite do časti “Moje články“. Vyberte si konkrétny článok a kliknite na “Vymazať“. Potom kliknutím na “Áno“, daný článok odstránite.

Ako vytvorím podujatie?

Stačí kontaktovať tím portálu pozitivnamysel.sk a radi vám poskytneme viac informácií o tejto službe.

Ako povolím byť hodnotený v sekcii “Moje hodnotenia“?

Hodnotený budete, iba ak hodnotenia samy povolíte, a to tak, že po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdite do časti "Upraviť profil“, a tu zaškrknite políčko “Povoliť hodnotenia“.

Kto ma môže hodnotiť v sekcii “Moje hodnotenia“?

Môžete byť hodnotený prihláseným návštevníkom. Zväčša ide už o vašich klientov, ktorí vedia posúdiť a ohodnotiť vaše služby. Ak hodnotenia budú nevhodné, napr. vulgárne, neslušné, portál pozitivnamysel.sk ich má právo odstrániť.

Kde môžem vidieť zoznam “Mojich ohodnotení“?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdite do časti “Moje hodnotenia“, a tu je zoznam vašich hodnotení.

Ako odstránim môj profil?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdete do časti “Upraviť môj profil“. Tu, vpravo, sa nachádza červené políčko “Odstránenie účtu“. Kliknutím na toto políčko a odsúhlasením odstránenia, odstránite váš profil z portálu pozitivnamysel.sk. Následne o odstránení obdržíte aj e-mailovú notifikáciu.

Prečo bol môj profil odstránený?

Váš profil bol odstránený, pretože vaše vzdelanie, či kvalifikácia nie je zodpovedajúca našim kritériám. Každý profil odborníka na portáli pozitivnamysel.sk je overovaný tímom odborníkov portálu pozitivnamysel.sk, a je potrebné, a nevyhnutné, aby ste ako odborník duševného zdravia, mali adekvátne vzdelanie. Pre viac detailov ohľadom overovania profilu nájdete i v našich Všeobecných obchodných podmienkach.

Čo je a ako funguje “Online kalendár“?

Po registrácii a prihlásení, v ľavom postrannom panely môžete vidieť novú časť/službu s názvom “Online kalendár“. Táto novinka roku 2018 má slúžiť na rezerváciu (kúpu) vašich služieb/sedení “Online kalendárom“ a na poskytovanie zakúpených sedení klientom ako offline (na vami uvedenej fyzickej adrese), tak aj online, a to cez technológiu Mentegram™, ktorá funguje podobne ako Skype, ale je viac personalizovaná.

Aké sú funkcionality “Online kalendára“?

1. Služby: tu si viete služby pridať, pričom, obsahuje detaily ako: Názov, popis, cena, dĺžka sedenia a adresa v prípade offline sedenia. Službu možno vymazať, len v prípade, že na ňu nie sú zakúpené žiadne sedenia. Služby môžete ľubovoľne upravovať.

2. Kalendár: tu budete mať pridané sedenia, ktoré si klienti zakúpia cez “Online kalendár“. Sedenie bude mať príznak, či ide o offline alebo online sedenie. A vy si môžete pridať blokovaný čas, ktorý budete môcť využiť na zaznamenanie napr. dovolenky, pauzy, atď.

3. Nastavenia: tu si nastavujete otváraciu dobu, počas ktorej poskytujete vaše služby a okrem toho je tu i prehľad vašich detailov: e-mail, telefón a adresa. Tieto detaily si ale musíte upraviť a doplniť v časti “Upraviť profil“, a potom sa automaticky nastavia i v tejto sekcii.

4. Zoznam sedení: táto sekcia obsahuje všetky minulé i budúce sedenia, ktoré boli zakúpené cez “Online kalendár“. K budúcim sedeniam si viete pridať i poznámku.

Ako si vytvorím blokovanie v kalendári?

Kliknite na ľubovoľné políčko kalendára a zadajte čas odkedy a dokedy si želáte čas v kalendári blokovať. Ďalej môžete uviesť i dôvod (poznámka) - dovolenka, pauza, návšteva lekára, atď. Tento blokovaný čas nebude zobrazený v Zozname sedení a ani o nich nebudete dostávať e-mailové notifikácie. Touto cestou si do kalendára viete vpísať i sedenia, ktoré obdržíte osobne či telefonicky a na tie si portál pozitivnamysel.sk nenárokuje províziu.

Aký je rozdiel medzi online a offline sedením?

Offline sedenie sa realizuje na adrese, ktorú máte zadanú v časti Upraviť profilu, teda klient sa s vami fyzicky stretne. Online sa realizuje cez technológiu a systém Mentegram™.

Ako funguje a čo potrebujem k systému Mentegram™?

Mentegram™ je systém pre amerických lekárov, ktorý okrem vedenia záznamov a komunikácie ponúka možnosť online terapie, a preto sme i my využili túto funkcionalitu k online koučingu či sedeniu s iným odborníkom sebarozvoja.

Ako zrealizujem online sedenie?

1. Do notifikačného e-mailu k zakúpenému sedeniu vám príde vždy aj Link na videohovor s klientom a taktiež vám bude opätovne zaslaný i v notifikačnom e-maily 12 hodín pred sedením. To isté sa udeje i na strane klienta.

2. Pred sedením stačí na link kliknúť a zobrazí sa vám videoobrazovka, cez ktorú budete komunikovať s klientom.

3. Tu kliknite na start call (v preklade: začať hovor).

4. Pre ukončenie hovoru stačí zavrieť okno tejto webstránky a videohovor sa ukončí.

5. Každé sedenie ma unikátny link platný len pre to – ktoré sedenie.

K priebehu online sedenia potrebujete len pripojenie na internet a videokameru v počítači, tablete či telefóne, ktorým video zrealizujete.

Kto si môže zakúpiť moje služby cez “Online kalendár“?

Verejnosť, ako aj zamestnanci firiem, kde služby promujeme. Okrem toho, zamestnanci firiem majú možnosť zaplatiť za vaše sedenie cez firemné benefitné systémy ako BenefitPlus či Edenred.

Ako je spoplatnený “Online kalendár“?

Vytvorenie profilu či písanie článkov je ZDARMA. Takisto aj ponúkanie služieb cez tento kalendár je ZDARMA. Za zakúpené sedenie cez pozitvnamysel.sk si portál účtuje províziu 30%. Tieto percentá pokrývajú náklady na vytvorenie a propagovanie služieb online, Mentegram™, či pokrytie poplatkov za platobné brány. Okrem toho, financie sa uplatňujú i na marketing a podporu predaja.

Ako získam financie za zakúpené služby cez “Online kalendár“ portálu pozitivnamysel.sk?

Peniaze obdržíte na základe faktúry, ktorú vystavíte portálu pozitivnamysel.sk na všetky sedenia v danom mesiaci, pričom faktúra bude znížená o províziu 30%, na ktorú si nárokuje portál pzitivnamysel.sk. Peniaze vám budú vyfakturované do 14 dní od vystavenia faktúry.

Ako zruším zakúpené sedenie?

Je dobré, ak už zakúpené sedenie komunikujete s klientom tak, že ak termín nie je vyhovujúci, potom sa snažíte sedenie presunúť na termín vyhovujúci. Ak to ale nie je možné, sedenie zruší tím portálu pozitivnamysel.sk, ktorý taktiež navráti klientovi peniaze. Stačí nás kontaktovať na 0914.703.900 alebo na info@pozitivnamysel.sk.

Dokedy môže klient sedenie zrušiť?

Ak klient zruší sedenie menej ako 24 hodín pred sedením, potom nemá nárok na vrátenie peňazí, a teda i vám bude pripísané sedenie ako keby sa zrealizovalo a takúto službu si môžete vyfakturovať.

Ako môžem komunikovať s klientom?

Po zakúpení sedenia, notifikačný e-mail bude obsahovať i také detaily klienta ako e-mail či telefón, a teda takto môžete s ním prebrať všetky ďalšie náležitosti sedenia. Ak klient má otázky ešte pred zakúpením sedenia, potom vás môže kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára, ktorý sa viaže na e-mail, ktorý máte zadaný v profile na portáli pozitivnamysel.sk a na tento e-mail vám budú chodiť všetky notifikácie ako o zakúpení sedenia, tak aj pripomienkový e-mail 12 hodín pred daným sedením.

Je možné zakúpené sedenie preložiť?

Áno, preloženie sedenia vykonáte tak, že na sedenie v kalendári kliknete a zmeníte dátum či hodinu a túto zmenu uložíte. O zmene, na e-mail, vám i klientovi príde notifikácia s detailmi aktuálneho sedenia.

Ako budem o zakúpení sedenia informovaný?

Po každom zakúpení sedenia cez “Online kalendár“ portálu pozitivnamysel.sk vám príde na e-mail notifikácia o kúpe sedenia s detailným popisom o sedení či klientovi.

Ako získam informácie o klientovi daného zakúpeného sedenia?

E-mailová notifikácia zakúpeného sedenia obsahuje všetky náležitosti a detaily o klientovi, ako aj kontaktné údaje pre potrebu upresnenia sedenia. Ďalej detaily získate i pripomienkovým e-mailom, ktorý obdržíte 12 hodín pred sedením.


4. Ochrana osobných údajov

Ako zaobchádzate s mojimi osobnými údajmi a informáciami?

Ochrana vášho súkromia je pre nás veľmi dôležitá, a preto narábame s Vašimi osobnými údajmi podľa príslušných ustanovení právnych predpisov Slovenskej republiky. Pre viac informácií, prosím navštívte sekciu Zásady ochrany súkromia, kde sú detailne zhrnuté zásady ochrany osobných údajov.


5. Všeobecné otázky

Ako môžem nahlásiť chyby či iné technické problémy portálu?

Ak máte problém, najmä technického charakteru, napr. nahratie fotiek, prihlásenie sa, či registrácia, prosím, neodkladne nás kontaktujte v sekcii: Kontakt.

Čo mám robiť, ak som nenašiel odpoveď na moju otázku v žiadnej sekcii Často kladené otázky?

Ak ste nenašli odpoveď na vašu otázku, prosím, neváhajte nás kontaktovať, kontakt nájdete v sekcii: Kontakt.


Aktualizované: 02.08.2018