Často kladené otázky

1. Registrácia

2. Návštevník

3. Odborník

4. Organizácia

5. Ochrana osobných údajov

6. Všeobecné


1. Registrácia

Ako sa zaregistrujem?

Sme veľmi radi, že ste sa rozhodli registrovať na portáli pozitivnamysel.sk! Registráciu si môžete vytvoriť zdarma a veľmi jednoducho. Kliknite na Registrujte sa, pričom registrácia môže byť vykonaná prostredníctvom Facebook, Google+, LinkedIn účtu alebo zadaním e-mailovej adresy a hesla. V prípade registrácie e-mailovou adresou, bude vám na uvedený e-mail zaslaný link, ktorým je potrebné registráciu potvrdiť. Ak by ste e-mail s linkom neobdržali, prosím, registrujte sa znova alebo nás kontaktujte v sekcii Kontakt. Okrem toho, je dôležité rozlíšiť a následne zadať, či sa chcete registrovať ako: Odborník, Inštitúcia alebo Návštevník.

Je registrácia a služby portálu pozitivnamysel.sk zdarma?

Registrácia na portáli pozitivnamysel.sk, ako aj služby portálu, sú zdarma pre návštevníkov. Odborníci a inštitúcie v oblasti duševného zdravia sa môžu registrovať, a portál naplno využívať, za uvádzací mesačný poplatok vo výške: 5,99€ (táto suma je obmedzená do 30. 06. 2017, potom bude vo výške 10,99€). Podmienky ohľadom úhrady poplatkov, ako aj platobných podmienok, nájdete v našich Všeobecných obchodných podmienkach.

Kde si môžem pozrieť dokedy mám platné konto?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdite do časti “Moje konto“. A tu uvidíte “Dátum expirácie konta“.

Ako si aktivujem či predĺžim moje konto? (platí pre profil: odborník, organizácia)

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdite do časti “Predĺžiť konto“. Tu zadajte počet mesiacov, na ktoré si chcete konto predĺžiť, celé meno, e-mail, ako aj vyplňte fakturačné údaje a danú sumu zaplaťte. Následne budete presmerovaný do platobného systému GoPay, kde budete môcť platbu uhradiť napr. kreditnou kartou či bankovým prevodom. Informácie o stave platby, ako aj o uhradení platby obdržíte na zadaný e-mail.

Kde si môžem pozrieť prehľad platieb?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdite do časti “História platieb“. Tu si môžete pozrieť dátum objednávky, stav, počet mesiacov ako aj cenu.

Kde získam faktúru k uhradenej platbe?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdite do časti “História platieb“. Tu si môžete pozrieť i zoznam vašich faktúr. Okrem toho, faktúry obdržíte i na zadaný e-mail.

Zabudol som heslo. Čo mám robiť?

Ak ste zabudli heslo, potom nasledujte pokyny v časti Zabudnuté heslo. Obdržíte e-mail s ďalšími krokmi obnovenia vášho zabudnutého hesla.

Ako si zmením moje heslo?

Heslo si môžete zmeniť tak, že po prihlásení sa do vášho účtu, kliknutím na vaše meno, prejdite do ľavého postranného panela. Tu prejdite do sekcie “Zmena hesla“. Tu si môžete vaše heslo zmeniť, pričom je potrebné, pre potvrdenie zmeny hesla, kliknúť na “Zmeniť“.

Ako sa odhlásim z odberu noviniek (newsletter)?

Je nám ľúto, že už nechcete odoberať náš newsletter...V každom zo zaslaných newsletter-ov je možné, kliknutím na “unsubscribe“, odhlásiť sa z odberu našich noviniek (newsletter).


2. Návštevník

V čom je rozdiel medzi registrovaným a neregistrovaným návštevníkom?

Prostredníctvom registrácie získate prístup k vášmu účtu, a tým aj k dodatočným, a veľmi užitočným, službám portálu, ako: hodnotenie odborníkov, hodnotenie organizácií, ako aj kladenie otázok, na ktoré vám budú odpovedať profesionáli z oblasti duševného zdravia. Okrem toho, registrovaný a prihlásený návštevník, si môžete vytvárať zoznamy obľúbených odborníkov, organizácií a podujatí.

Ako si vyhľadám odborníka?

Na podstránke Úvod alebo Odborníci, zadajte do vyhľadávača vaše kritériá a preferencie, a potom stlačte políčko so znakom lupy = vyhľadávanie. Následne získate zoznam odborníkov, ktorí spĺňajú vaše požiadavky. Veríme, že na portáli pozitivnamysel.sk si nájdete odborníka, ktorého hľadáte.

Prečo nemôžem hodnotiť odborníka?

Hodnotiť odborníka môže iba prihlásený návštevník. Preto je potrebné, registrovať sa, v sekcii Registrácia, a následne sa prihlásiť.

Ako ohodnotím vybraného odborníka?

Hodnotiť odborníka môže iba prihlásený návštevník. Preto je potrebné sa, po registrácii, prihlásiť. Následne, po vyfiltrovaní odborníkov, či po výbere daného odborníka, v detaile jeho profilu, kliknutím na hodnotiť, môžete odborníka hodnotiť. Následne sa vaše hodnotenia budú zobrazovať vo vašom profile, po prihlásení a kliknutí na vaše meno, v ľavom postrannom panely, v časti “Udelené hodnotenia“. Taktiež hodnotiť môžete iba odborníka, ktorý povolí byť hodnotený.

Je možné odstrániť udelené hodnotenie odborníka?

Áno, hodnotenie je možné odstrániť, ale nie meniť. Hodnotenie odstránite, ak po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdete do časti “Udelené hodnotenia“, a tu môžete hodnotenie zmazať. V súlade s etickými zásadami, kódexom hodnotenia a Všeobecnými obchodnými podmienkami, však vami udelené hodnotenie môže byť odstránené taktiež portálom pozitivnamysel.sk.

Ako si pridám vybraného odborníka do zoznamu "Obľúbených odborníkov"?

Ako registrovaný a následne prihlásený návštevník stačí, ak kliknete na značku srdiečka v profile vybraného odborníka. Keď sa srdiečko zmení na zelené, daný odborník je už v zozname vašich obľúbených odborníkov. Následne sa obľúbení odborníci budú zobrazovať vo vašom profile, v postrannom panely, v časti “Obľúbení odborníci“.

Ako odstránim vybraného odborníka zo zoznamu "Obľúbených odborníkov"?

Ako registrovaný návštevník stačí, ak kliknete na značku srdiečka v profile odborníka alebo v zozname “Obľúbených odborníkov“, a keď sa srdiečko zmení na priehľadné, daný odborník je už odstránený zo zoznamu vašich “Obľúbených odborníkov“.

Ako si vyhľadám organizáciu?

Na podstránke Organizácie, zadajte do vyhľadávača vaše kritériá, a potom stlačte políčko so znakom lupy = vyhľadávanie. Následne získate zoznam organizácií, ktoré spĺňajú vaše požiadavky. Veríme, že na portáli pozitivnamysel.sk si nájdete organizáciu, akú hľadáte.

Prečo nemôžem hodnotiť organizáciu?

Hodnotiť organizáciu môže iba prihlásený návštevník. Preto je potrebné, registrovať sa v sekcii Registrácia, a následne sa prihlásiť. Taktiež hodnotiť môžete iba organizáciu, ktorá povolí byť hodnotená.

Ako ohodnotím vybranú organizáciu?

Hodnotiť odborníka môže iba prihlásený návštevník. Preto je potrebné sa, po registrácii, prihlásiť. Následne, po vyfiltrovaní organizácií, či po výbere danej organizácie, v detaile jej profilu, kliknutím na hodnotiť, môžete organizáciu už ohodnotiť. Následne sa hodnotenia budú zobrazovať vo vašom postrannom panely, v časti “Udelené hodnotenia“.

Je možné odstrániť udelené hodnotenie organizácie?

Áno, hodnotenie je možné odstrániť, ale nie meniť. Hodnotenie odstránite, ak po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdete do časti “Udelené hodnotenia“, a tu môžete hodnotenie zmazať. V súlade s etickými zásadami, kódexom hodnotenia a Všeobecnými obchodnými podmienkami, však vami udelené hodnotenie môže byť odstránené taktiež portálom pozitivnamysel.sk.

Ako si pridám vybranú organizáciu do zoznamu "Obľúbených organizácií"?

Ako registrovaný a následne prihlásený návštevník, stačí, ak kliknete na značku srdiečka. A keď sa srdiečko zmení na zelené, daná organizácia je už v zozname vašich “Obľúbených organizácií“.

Ako odstránim vybranú organizáciu zo zoznamu "Obľúbených organizácií"?

Ako registrovaný návštevník stačí, ak kliknete na značku srdiečka v profile organizácie, alebo na zozname “Obľúbených organizácií“, a keď sa srdiečko zmení na priehľadné, daná organizácia je už odstránená zo zoznamu vašich “Obľúbených organizácií“.

Ako si vyhľadám podujatie?

Na podstránke Podujatia zadajte do vyhľadávača vaše kritériá, a potom stlačte políčko so znakom lupy = vyhľadávanie. Následne získate zoznam organizácií, ktoré spĺňajú vaše požiadavky. Veríme, že na portáli pozitivnamysel.sk si nájdete podujatie, aké hľadáte.

Ako si pridám vybrané podujatie do zoznamu "Obľúbených podujatí"?

Ako registrovaný návštevník stačí, ak kliknete na značku srdiečka v profile podujatia, keď sa srdiečko zmení na zelené, dané podujatie je už v zozname vašich “Obľúbených podujatí“.

Ako odstránim vybrané podujatie zo zoznamu "Obľúbených podujatí"?

Ako registrovaný návštevník stačí, ak kliknete na značku srdiečka v profile podujatia, alebo v zozname “Obľúbených podujatí“, a keď sa srdiečko zmení na priehľadné, daná podujatie je už odstránené zo zoznamu vašich “Obľúbených podujatí“.

Prečo sa nedokážem spýtať otázku v sekcii Pýtajte sa?

Možnosť “Pridať otázku“ má iba prihlásený návštevník. Pre to, aby ste sa mohli začať pýtať otázky, musíte sa zaregistrovať v sekcii: Registrujte sa a následne prihlásiť.

Ako môžem pridať otázku na podstránke Pýtajte sa?

Otázku pridáte tak, že po registrácii a následnom prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdete do sekcie “Moje otázky“ a následne, kliknutím na “Pridať otázku“, budete môcť vytvoriť a uverejniť vašu otázku. Otázku sa môžete spýtať aj tak, že prejdete do podstránky Pýtajte sa, a následne, kliknutím na “Pridať otázku“,  budete môcť vytvoriť a uverejniť vašu otázku.

Kto môže odpovedať na moje otázky na podstránke Pýtajte sa?

Na vaše otázky na podstránke Pýtajte sa, budú môcť reagovať, odpovedať všetci registrovaní a prihlásení odborníci či organizácie. ako aj tím portál pozitivnamysel.sk.

Čo mám urobiť, ak si neviem vyhľadať správneho odborníka, organizáciu či podujatie? 

Tím portálu pozitivnamysel.sk sa skladá taktiež z odborníkov duševného zdravia, a preto nás neváhajte kontaktovať v sekcii Kontakt, poradíme vám.

Ako odstránim môj profil?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdete do časti “Upraviť môj profil“. Tu, vpravo, sa nachádza červené políčko “Odstránenie účtu“. Kliknutím na toto políčko a odsúhlasením odstránenia, odstránite váš profil z portálu pozitivnamysel.sk. Následne o odstránení obdržíte aj e-mailovú notifikáciu.

Prečo bol môj profil odstránený?

Váš profil bol odstránený, pretože vaše konanie bolo v rozpore s našimi Všeobecnými obchodnými podmienkami, morálnymi a etickými zásadami. Viacej informácii získate v časti Všeobecné obchodné podmienky.


3. Odborník

Ako sa priradím k vybranej organizácii?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdete do časti “Moje konto“. Potom prejdite do časti “Priradené organizácie“, a vyberte si zo zoznamu organizáciu, ku ktorej sa chcete priradiť. Organizácia obdrží e-mail, a následne na portáli vašu žiadosť potvrdí alebo odmietne. Ak žiadosť potvrdí, potom už budete priradený k danej organizácii. O potvrdení či odmietnutí obdržíte aj e-mailovú notifikáciu.

Čo to znamená, keď mi príde notifikácia, že ma určitá organizácia žiada o priradenie?

V tomto prípade si váš profil daná organizácia chce pridať do zoznamu členov svojho tímu. Členom tímu danej organizácie sa stanete tak, že potvrdíte túto žiadosť v notifikácii vášho profilu, a to kliknutím na políčko “Prijať“. O vašom potvrdení či odmietnutí obdrží daná organizácia aj e-mailovú notifikáciu.

Ako sa odstránim zo zoznamu tímov organizácie, ktorého som súčasťou?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdite do časti “Moje konto“. Potom prejdite do časti “Priradené organizácie“. Pri každej priradenej organizácii vidíte v pravej časti krížik. Kliknutím na tento krížik, a odsúhlasením, že rušíte priradenie k organizácii, už nebudete členom tím danej organizácie. O odstránení obdrží organizácia aj e-mailovú notifikáciu.

Ako môžem odpovedať na otázku v sekcii Pýtajte sa?

Po prihlásení, prejdite na podstránku Pýtajte sa, a tu môžete odpovedať na ľubovoľnú otázku kliknutím na “Pridať odpoveď“ v detaile vybranej otázky. Následne sa zoznam vašich odpovedí bude zobrazovať, po prihasení a kliknutí na vaše meno, v ľavom postrannom panely, v časti “Moje odpovede“.

Budem o odpovedi, na moju otázku na podstránke Pýtajte sa, informovaný? Ak áno, ako?

Áno. Informovaný, e-mailom, budete v prípade, ak ste ako posledný v poradí reagovali na danú otázku, a ak na vašu otázku príde ďalší komentár, odpoveď.

Ako napíšem článok?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdite do časti “Moje články“. Potom kliknite na “Pridať článok“. Vyplňte potrebné polia a uložte ich.

Ako zverejním článok?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdite do časti “Moje články“. Vyberte si konkrétny článok a kliknete na “Upraviť“. V dolnej časti potom zaškrtnite políčko “Zverejniť“ a túto zmenu uložte. 

Ako zmením článok?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdite do časti “Moje články“. Vyberte si konkrétny článok a kliknete na “Upraviť“. Urobte požadované zmeny a uložte ich.

Kto môže čítať môj článok?

Všetky publikované články môžu čítať všetci, ktorí sa nachádzajú na portáli pozitivnamysel.sk.

Kto môže hodnotiť môj článok?

Článok, ktorý napíšete a zverejníte, môže hodnotiť (dať páči, nepáči) ďalší odborník, organizácia, prihlásený či neprihlásený návštevník. Jeden hodnotiaci môže udeliť iba jedno hodnotenie.

Prečo bol môj článok odstránený?

Váš článok bol odstránený, pretože v ňom boli použité napr. vulgarizmy, nevhodné slová, atď. Pre viac detailov ohľadom zásad písania článkov nájdete i v našich Všeobecných obchodných podmienkach.

Ako odstránim článok?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdite do časti “Moje články“. Vyberte si konkrétny článok a kliknite na “Vymazať“. Potom kliknutím na “Áno“, daný článok odstránite.

Ako vytvorím podujatie?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdite do časti “Moje podujatia“, a kliknite na políčko “Pridať podujatie“. Vyplňte potrebné polia a uložte ich. 

Ako zverejním podujatie?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdite do časti “Moje podujatia“. Vyberte si konkrétne podujatie a kliknete na “Upraviť“. V dolnej časti potom zaškrtnite políčko “Zverejniť“ a túto zmenu uložte. 

Ako zmením podujatie?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdete do časti “Moje podujatia“. Vyberte si konkrétne podujatie a kliknite na “Upraviť“. Urobte požadované zmeny a uložte ich.

Kto môže vidieť moje podujatia?

Všetky publikované podujatia môžu čítať, vidieť všetci, ktorí sa nachádzajú na portáli pozitivnamysel.sk.

Ako odstránim podujatie?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdite do časti “Moje podujatia“. Vyberte si konkrétny článok a kliknite na “Vymazať“. Potom kliknutím na “Áno“, dané podujatie odstránite.

Ako povolím byť hodnotený v sekcii “Moje hodnotenia“?

Hodnotený budete, iba ak hodnotenia samy povolíte, a to tak, že po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdite do časti "Upraviť profil“, a tu zaškrknite políčko “Povoliť hodnotenia“.

Kto ma môže hodnotiť v sekcii “Moje hodnotenia“?

Môžete byť hodnotený prihláseným návštevníkom. Zväčša ide už o vašich klientov, ktorí vedia posúdiť a ohodnotiť vaše služby. Ak hodnotenia budú nevhodné, napr. vulgárne, neslušné, portál pozitivnamysel.sk ich má právo odstrániť.

Kde môžem vidieť zoznam “Mojich ohodnotení“?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdite do časti “Moje hodnotenia“, a tu je zoznam vašich hodnotení.

Ako odstránim môj profil?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdete do časti “Upraviť môj profil“. Tu, vpravo, sa nachádza červené políčko “Odstránenie účtu“. Kliknutím na toto políčko a odsúhlasením odstránenia, odstránite váš profil z portálu pozitivnamysel.sk. Následne o odstránení obdržíte aj e-mailovú notifikáciu.

Prečo bol môj profil odstránený?

Váš profil bol odstránený, pretože vaše vzdelanie, či kvalifikácia nie je zodpovedajúca našim kritériám. Každý profil odborníka na portáli pozitivnamysel.sk je overovaný tímom odborníkov portálu pozitivnamysel.sk, a je potrebné, a nevyhnutné, aby ste ako odborník duševného zdravia, mali adekvátne vzdelanie. Pre viac detailov ohľadom overovania profilu nájdete i v našich Všeobecných obchodných podmienkach.


4. Organizácia

Ako si priradím k môjmu tímu vybraného odborníka?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdete do časti “Moje konto“. Potom prejdite do časti “Priradení odborníci“, a vyberte si zo zoznamu odborníka, ktorého si chcete priradiť do svojho tímu. Odborník obdrží e-mail, a následne na portáli vašu žiadosť potvrdí alebo odmietne. Ak potvrdí, potom bude priradený do vášho tímu. O potvrdení či odmietnutí obdržíte aj e-mailovú notifikáciu.

Čo to znamená, keď mi príde notifikácia, že ma určitá organizácia žiada o priradenie?

V tomto prípade si váš profil daná organizácia chce pridať do zoznamu členov svojho tímu. Členom tímu danej organizácie sa stanete tak, že potvrdíte túto žiadosť v notifikácii vášho profilu a to kliknutím na políčko “Prijať“. O vašom potvrdení či odmietnutí obdrží daná organizácia aj e-mailovú notifikáciu.

Ako odstránim zo zoznamu tímov mojej organizácie odborníka, ktorý je jeho súčasťou?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdete do časti “Moje konto“. Potom prejdite do časti “Priradení odborníci. Pri každom priradenom odborníkovi vidíte v pravej časti krížik. Kliknutím na tento krížik, a odsúhlasením, že rušíte priradenie  daného odborníka k organizácii, už nebude daný odborník členom tím vašej organizácie. O odstránení obdrží odborník aj e-mailovú notifikáciu.

Ako môžem odpovedať na otázku v sekcii Pýtajte sa?

Po prihlásení, prejdite na podstránku Pýtajte sa, a tu môžete odpovedať na ľubovoľnú otázku kliknutím na “Pridať odpoveď“ v detaile vybranej otázky. Následne sa zoznam vašich odpovedí bude zobrazovať, po prihasení a kliknutí na vaše meno, v ľavom postrannom panely, v časti “Moje odpovede“.

Budem o odpovedi, na moju otázku na podstránke Pýtajte sa, informovaný? Ak áno, ako?

Áno. Informovaný, e-mailom, budete v prípade, ak ste ako posledný v poradí reagovali na danú otázku, a ak na vašu otázku príde ďalší komentár, odpoveď.

Ako napíšem článok?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdite do časti “Moje články“. Potom kliknite na “Pridať článok“. Vyplňte potrebné polia a uložte ich.

Ako zverejním článok?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdite do časti “Moje články“. Vyberte si konkrétny článok a kliknete na “Upraviť“. V dolnej časti potom zaškrtnite políčko “Zverejniť“ a túto zmenu uložte. 

Ako zmením článok?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdite do časti “Moje články“. Vyberte si konkrétny článok a kliknete na “Upraviť“. Urobte požadované zmeny a uložte ich.

Kto môže čítať môj článok?

Všetky publikované články môžu čítať všetci, ktorí sa nachádzajú na portáli pozitivnamysel.sk.

Kto môže hodnotiť môj článok?

Článok, ktorý napíšete a zverejníte, môže hodnotiť (dať páči, nepáči) ďalší odborník, organizácia, prihlásený či neprihlásený návštevník. Jeden hodnotiaci môže udeliť iba jedno hodnotenie.

Prečo bol môj článok odstránený?

Váš článok bol odstránený, pretože v ňom boli použité napr. vulgarizmy, nevhodné slová, atď. Pre viac detailov ohľadom zásad písania článkov nájdete i v našich Všeobecných obchodných podmienkach.

Ako odstránim článok?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdite do časti “Moje články“. Vyberte si konkrétny článok a kliknite na “Vymazať“. Potom kliknutím na “Áno“, daný článok odstránite.

Ako vytvorím podujatie?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdite do časti “Moje podujatia“, a kliknite na políčko “Pridať podujatie“. Vyplňte potrebné polia a uložte ich. 

Ako zverejním podujatie?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdite do časti “Moje podujatia“. Vyberte si konkrétne podujatie a kliknete na “Upraviť“. V dolnej časti potom zaškrtnite políčko “Zverejniť“ a túto zmenu uložte. 

Ako zmením podujatie?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdete do časti “Moje podujatia“. Vyberte si konkrétne podujatie a kliknite na “Upraviť“. Urobte požadované zmeny a uložte ich.

Kto môže vidieť moje podujatia?

Všetky publikované podujatia môžu čítať, vidieť, všetci, ktorí sa nachádzajú na portáli pozitivnamysel.sk.

Ako odstránim podujatie?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdite do časti “Moje podujatia“. Vyberte si konkrétny článok a kliknite na “Vymazať“. Potom kliknutím na “Áno“, dané podujatie odstránite.

Ako povolím byť hodnotený v sekcii “Moje hodnotenia“?

Hodnotený budete, iba ak hodnotenia samy povolíte, a to tak, že po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdite do časti "Upraviť profil“, a tu zaškrknite políčko “Povoliť hodnotenia“.

Kto ma môže hodnotiť v sekcii “Moje hodnotenia“?

Môžete byť hodnotený prihláseným návštevníkom. Zväčša ide už o vašich klientov, ktorí vedia posúdiť a ohodnotiť vaše služby. Ak hodnotenia budú nevhodné, napr. vulgárne, neslušné, portál pozitivnamysel.sk ich má právo odstrániť.

Kde môžem vidieť zoznam “Mojich ohodnotení“?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdite do časti “Moje hodnotenia“, a tu je zoznam vašich hodnotení.

Ako odstránim môj profil?

Po prihlásení, kliknutím na vaše meno, v ľavom postrannom panely, prejdete do časti “Upraviť môj profil“. Tu, vpravo, sa nachádza červené políčko “Odstránenie účtu“. Kliknutím na toto políčko a odsúhlasením odstránenia, odstraníte váš profil z portálu pozitivnamysel.sk. Následne o odstránení obdržíte aj e-mailovú notifikáciu.

Prečo bol môj profil odstránený?

Každý profil na portáli pozitivnamysel.sk je overovaný tímom odborníkov, a v prípade porušenia pravidiel a podmienok portálu, môže byť váš profil odstránený. Viac detailov ohľadom overovania profilu nájdete i v našich Všeobecných obchodných podmienkach.


5. Ochrana osobných údajov

Ako zaobchádzate s mojimi osobnými údajmi a informáciami?

Ochrana vášho súkromia je pre nás veľmi dôležitá, a preto narábame s Vašimi osobnými údajmi podľa príslušných ustanovení právnych predpisov Slovenskej republiky. Pre viac informácií, prosím navštívte sekciu Zásady ochrany súkromia, kde sú detailne zhrnuté zásady ochrany osobných údajov.


6. Všeobecné otázky

Ako môžem nahlásiť chyby či iné technické problémy portálu?

Ak máte problém, najmä technického charakteru, napr. nahratie fotiek, prihlásenie sa, či registrácia, prosím, neodkladne nás kontaktujte v sekcii: Kontakt.

Čo mám robiť, ak som nenašiel odpoveď na moju otázku v žiadnej sekcii Často kladené otázky?

Ak ste nenašli odpoveď na vašu otázku, prosím, neváhajte nás kontaktovať, kontakt nájdete v sekcii: Kontakt.


Aktualizované: 04. 10. 2016